Není v automotive oboru moc párů, s nimiž by mohlo být zajímavé si povídat o rozličných zkušenostech z PR oblasti. Ale jeden přeci, sešli jsme se s Kateřinou a Tomášem Vaňkovými a ptali se na jejich zkušenosti a postřehy na toto společné téma; a to z protikladných pohledů.
Kateřina je u značky KIA od roku 2014, příští rok v dubnu oslaví jako ředitelka komunikace automobilky desáté výročí. Předtím pracovala od roku 2002 u jedné nejmenované japonské značky.
Tomáš od malička tíhnul k autům, předtím pracoval na různých pozicích mimo jiné ve Škodovce a Toyotě, nyní provozuje vlastní PR agenturu.
Oba dva stojí přesně na protipólech PR sféry; ona jako ta, kdo zadává, požaduje a platí a on jako ten, kdo musí vycházet klientům vstříc, aby dostal zaplaceno.
Jak jim to to klape? Dočtete se v tištěném vydání AUTOmakers.