Časopis Automakers a KMN letos opět organizují anketu o nejlepší mediální servis v rámci SDA v roce 2023. Poslední hlasy byly odevzdány 25. ledna, medaile zajistily třem PR manažerům automobilových značek. Ceny jim předal předseda klubu Michal Busta za asistence partenra soutěže, generálního ředitele Interaction Martina Písaříka.
Klub motoristických novinářů vyhlásil loni v prosinci anketu v novodobé historii už poosmé.
Jejich členové mohli dávat své hlasy všem oficiálním mluvčím společností sdružených v SDA, kteří poskytovali PR servis v průběhu roku 2023. Celkem letos hlasovalo v průběhu prosince a ledna 29 novinářů. Každý mohl udělit až 3 hlasy, každý hlas je zároveň nominací oblíbeného manažera do soutěže.
Vyhlášení vítěze v Kongresovém centru
Vyhlášení manažerů, kteří loni poskytovali nejdostupnější informační servis pro jejich redakce, proběhlo v úterý 6. února v rámci finále ankety Auto roku 2024 v ČR.
1. místo (zisk 14 novinářských hlasů) – Martin Hejral (Opel)
2. místo (zisk 10 novinářských hlasů) – Radka Matthey, (Peugeot)
3. místo (zisk 9 novinářských hlasů) – Jitka Skaličková (Renault, Dacia)
——————————————————————————
Letošní nominace do hlavní soutěže ankety dle abecedy:
Dominika Baborská, Suzuki
Martina Bedrnová, DS
Petr Burián, Ford
David Haidinger, BMW, Mini
Martin Hejral, Opel
Petra Klosová, Porsche
Tomáš Kotera, Škoda
Markéta Kuklová, Mazda
Jitka Jechová, Toyota
Sylva Marounková, FIAT, Jeep, Alfa
Lenka Martinová, Citroën
Radka Matthey, Peugeot
David Pavlíček, Hyundai
Jiří Rozkošný, Audi
Jitka Skaličková, Renault, Dacia
Linda Truhlářová, Citroën
Josef Hlávka, Mercedes
Filip Stoulil, SEAT, CUPRA
Frank Tiemann, Rolls Royce
David Valenta, VW
Kateřina Vaňková Jouglíčková, Kia
Lenka Vaňková, VW Užitkové
Marek Vodička, MG
Zdeněk Zikmund, Subaru
———————————————————————————————–
Zdroj: Erich Handl za výbor KMN, Foto: Luděk Kortus