Vítěz ankety PR roku SDA 2023, mluvčí Opelu Martin Hejral, uspořádal svůj „Winners Evening“ v pražské Kolkovně. Na děkovačku sezval členy poroty soutěže i další novináře. Objevil se i jeho šéf, country manažer O Automobil Importu Josef Šopík.
Časopis Automakers a KMN letos opět organizovaly anketu o nejlepší mediální servis v rámci SDA v roce 2023. Ceny vítězům oficiálně předal předseda klubu Michal Busta na finále ankety Auto roku 2024 v ČR. Zlato si se ziskem 14 hlasů (z celkem 31 hlasujících) odnesl šéf komunikace Opelu Hejral.
„Rád vám bych poděkoval za dlouholetou přízeň a důvěru, které si cením,“ řekl shromážděným novinářům Martin, který se na stupních vítězů soutěže objevuje v posledních letech pravidelně.
Šopík mu prodlouží smlouvu
Spokojenost s úrovní PR servisu značky vyjádřil i country manažer značky Josef Šopík: „Je to pro nás znamení, že si Martina máme ještě alespoň rok nechat,“ zažertoval šéf importu.
Přímo v Kolkovně ocitoval přímo z volebních lístků letošní zdůvodnění organizátor ankety Erich Handl:
Podle porotců je Martin boduje „dobrou komunikací, dává srdce značce, má vstřícné chování, profi přístup a je vtipný“.
Podle jednoho hlasu dokonce nejvtipnější z všech. Podle dalšího motonovináře je to skutečná „veselá kopa“.
Nejslavnější akce Opelu
Čím si Hejral získal novináře? Dlouhá léta je znám zábavnými prezentacemi novinek, při nichž neváhá využívat kabaretní převleky včetně sudetoněmeckých krojů.
Na jedné z akcí dokonce do novinářů pouštěl elektrický proud. Nejdéle tehdy dokázal odolávat napětí šéfredaktor Světa motorů Zbyšek Pechr.
Nejpamátnější ale byla premiéra Opelu Insignia na pražské Salabce, kterou ozdobila Burleska s exotickými tanečnicemi. Novináři dodnes vzpomínají na povedené kostýmy vystupujících.
Erich Handl, Kolkovna Budějovická, archiv