Značce MG, která se zatím jako jediná z čínských značek etabluje na českém trhu, letos cílí na registraci 5000 aut a chce proniknout do importérské TOP 10. AB Motors má nyní ve stáji 25 dealerů a je v jednání s dalšími.
„Prodejní plány pro letošní rok zatím držíme, jen za červenec jsme byli na celkovém 12. místě mezi importéry s tržním podílem 1,77 procenta. Úspěšní jsme také v segmentu čistých elektromobilů, když jsme naskočili do dotačního programu a prodali 156 aut. Dalších 50 elektromobilů máme v trubkách a jsme zde celkem šestí mezi importéry. To znamená, že s ohledem na náš celkový tržní podíl výrazně překonáváme v elektrice většinu velkých zavedených značek na trhu,“ uvedl šéf marketingu značky Marek Vodička s tím, že za celý rok chce MG prodat až 250 čistých elektromobilů. Celková ambice importu je proniknou do první desítky importérského pelotonu.
MG má nyní 25 dealerů, cílí na 30 partnerů
K tomuto cíli má značku dovést dealerská síť, která by měla mít na konci roku až 30 partnerů. „Jen letos jsme přidali devět nových dealerů a máme už 25 prodejních míst. V jednání jsou nyní dva až tři další partneři. O jaké firmy jde? „To zatím nemůžu prozradit. Důležitá je ale skutečnost, že jde o velké a zavedené prodejní skupiny, což bereme jako dobrý signál, že o značku MG je zájem,“ uvedl Vodička na dotaz časopisu AUTOmakers.
Letos pět nových modelů
Nové dealery i jejich zákazníky má lákat schopnost značky nabízet v průběhu jednoho roku řadu novinek. Jen letos půjde o celkem pět zcela nových modelů, respektive 8 až devět nových verzí starších typů. „V tomto roce ještě přijde nová verze modelu HS s benzínovým pohonem i i pluginem, v polovině října pak pro nás důležitá nová verze modelu ZS. Na začátku nabídne hybrid, na přelomu roku přijde i benzín,“ upřesnil Vodička.
Poslední novinka – MG3 HYBRID+
Zatím poslední novinka přišla na trh v srpnu. V Galerii Golf Hostivař se 13. srpna ukázal v premiéře vůz MG3 HYBRID+, který má chce konkurovat v segmentu malých hybridů.
„Objednávky na vůz jsem již otevřeli, spustili jsme marketingovou kampaň, máme ambice prodat do konce příštího roku prodat v Česku 800 kusů a zařadit se na šesté místo mezi značkami v uvedeném segmentu malých aut s kombinovaným pohonem,“ uvedl Marek Vodička.
Značka MG otevřela v květnu první showroom v Praze, chce přidávat další prodejní místa.
Zdroj: Erich Handl, TK MG, Hostivař